3 ting, der sælger dine services på LinkedIn
Når du ikke har et fedt produktbillede at smække op, hvad gør du så? Læs guiden til at sælge services på LinkedIn.
Når du ikke har et fedt produktbillede at smække op, hvad gør du så? Læs guiden til at sælge services på LinkedIn.
Det er ganske enkelt umuligt at følge med. Også selvom du vil have din virksomhedsside på LinkedIn til at spille maks.
Et spørgsmål, jeg får af og til, er, om man skal blogge på LinkedIn eller på sin hjemmeside. Ikke postes i den forstand, hvor man mener “deler”. Nej, postes i den forstand, der går på, hvor blogindlægget skal høre hjemme. Hvor det skal ligge? Altså i bund og grund spørgsmålet: “Skal jeg blogge på min…
Skaber du salg med din LinkedIn-profil? Mange tror, at det er godt indhold, der skaber salg på LinkedIn. Gode artikler, gode opslag, gode videoer. Men jeg må skuffe dig. Det er forkert. Salget, kommer fra din profil. Din personlige profil. Hvorfor? Jo, lad mig stille dig et personligt spørgsmål: En person kontakter dig på…
Coronaen holder os indendøre. Derfor skal du lade dig inspirere af denne april måneds anbefalinger til kommunikationschefen. Der er meget godt at hente.
Succes med netværk Jacob Mikkelsen er den dygtigste netværker, jeg kender. Derfor skal du møde ham i dette interview om at drive forretning via netværk, om at løse handelskriser og om, at det hele handler om oprigtig interesse. Jacob er i dag partner i netværksvirksomheden Relationsfabrikken og sidder på en række bestyrelsesposter i det danske…
I min snak med Ahmet Günes kommer vi omkring talentudvikling, talentprogrammer (og hvorfor de fejler), passion og hvad der egentligt driver mennesker.
Vi kommer også forbi motivationsteorier og motivation i praksis, ja, faktisk vil jeg sige, at vi kommer omkring en hel perlerække af megaspændende emner.
Jeg skal bruge kaffe og et sted uden forstyrrelser.
En god kaffe. Og en god stol. Et hæve-sænke-skrivebord og en god sang i hovedtelefonerne. Måske Sam Smith. Nej, det overdøver ikke de andre. Det overdøver ikke overspringstankerne i mit hoved. Det overdøver ikke Linkedin, der råber på opmærksomhed. Nej, Metallica eller måske noget mere larm.
Ja, nu er den der, min Muse.
Det er skriftsproget, der markerer overgangen fra forhistorisk til historisk tid. Det var skriftsproget, der satte fart i den teknologiske udvikling, og som gør at udviklingen til stadighed bevæger sig med hastigere skridt.
Hvorfor?
Fordi skriftsproget gør det muligt at opbevare informationer og overlevere viden fra generation til generation. Fordi skriftsproget gør det muligt at lære hvad som helst fra hvem som helst.
Men hvordan lærer man så gennem tekster? Hvis nu man vil lære noget helt nyt og meget komplekst? Hvis nu man vil lære… kvantemekanik?
Desværre må vi konkludere at den teknik, vi lærte i skolen, måske ikke er den mest effektive. At slæbe sig igennem en lærebog fra start til slut, er simpelthen ikke den smarte eller hurtige måde at lære nye koncepter på.
“Det har jeg glemt!” Måske fire af de mest skadelige ord, du kan sige. For når vi glemmer, skuffer vi, og hvis tillid bygges op i centimeter, river skuffelse ned i meter. “Jeg har glemt din fødselsdag.” “Jeg har glemt vores aftale” “Jeg har glemt at vende tilbage” “Jeg har glemt at levere din vare”…